Thursday, May 14, 2009

PERTEMUAN ADUN TERENGGANU

Difahamkan hari ini akan ada satu pertemuan Adun2 Terengganu bagi menyelesaikan kemelut politik yang melanda negeri ini.Harap2 lepas ni kemelut politik Terengganu dan Perak akan selesai.Amin..Tidak pasti pula saya pertemuan akan dipengerusikan oleh siapa.Mungkin DS Hisham atau mungkin TPM sendiri turun padang.
Apa saja tujuan pertemuan yang diadakan hari ini diharap dapat memberi sinar baru dan kata sepakat dikalangan Adun2 ini dan mengembalikan kesejahteraan Terengganu seperti sediakala.
Saya menyeru kepada semua Adun,beralah bukan bererti kita kalah dan menang tiada guna jika kita menegakkan benang yang basah.Diharap juga kesepakatan Adun2 BN satu ketika dulu yang menjadi lambang kebangkitan dan kekuatan rakyat Terengganu yang bersatu padu menolak kepimpinan pembangkang dapat dilihat kembali untuk mengembalikan keyakinan rakyat Terengganu kepada keikhlasan kerajaan negeri memberikan segala yang terbaik untuk rakyat.
Disebalik keghairahan kita bercerita soal politik perak,saya sedikit sebanyak terganggu dengan suasana politik Terengganu ini walaupun tidak sehebat kemelut politik Perak yang berlarutan hingga ke Persidangan DUN.





YA ALLAH! SEPERTI MANA ENGKAU MEMBUKA HATI UMAR AL-KHATAB UNTUK MENERIMA AGAMAMU,BEGITULAH HENDAKNYA ENGKAU MEMBUKA HATI KAMI UNTUK BERLINDUNG DENGANMU DARI SEGALA KEKUSUTAN,KEFAKIRAN DAN KEPAYAHAN.PERMUDAHKANLAH SEGALA MASALAH KAMI,LERAIKANLAH KEKUSUTAN KAMI,LEMBUTKANLAH HATI KAMI DAN JANGAN ENGKAU MENDEKATKAN KAMI DENGAN SEGALA KEKUFURAN.YA ALLAH HANYA PADA ENGKAU TEMPAT KAMI BERMOHON,HANYA PADA ENGKAU TEMPAT KAMI MENGADU DAN SESUNGGUHNYA ENGKAU MAHA MENGETAHUI.AMIN..

No comments: