Saturday, October 11, 2008

PERTAHAN JAWATAN,LETAK JAWATAN

Memang susah jadi pemimpin. Kesian Paklah, setelah didesak supaya letak jawatan untuk menyelamatkan MELAYU oleh semua pihak,akhirnya beliau akur dan saya percaya keputusan ini cukup sukar untuk digarapkan dengan kata-kata. Apapun,sekalung tahniah buat Paklah kerana berani dan rasional juga terima kasih kerana memacu Malaysia selama 5 tahun walaupun dengan pelbagai ujian. TERIMA KASIH PAKLAH. "Kau Tetap Pemimpin"

Yang menjadi kekesalan saya adalah,ketika didesak untuk berundur,beliau dihambur dengan kata-kata kesat oleh sesetengah pihak. Setelah tunduk akur untuk meletak jawatan,sekali lagi beliau dihambur dengan tuduhan yang cukup biadap saya kira. Kononnya Paklah tak mampu memimpin negara,tak tahan lasak,kena gertak sikit sudah gelabah,pemimpin lemahlah..dan macam-macam lagi.. saya pelik..saya pelik.. Semoga pengganti Paklah adalah pemimpin yang tahan lasak,tegas,berani dan lain2..yang mampu membisukan salakan anjing2 penjajah.

No comments: