Saturday, February 27, 2010

BEKAS PM KANADA DESAK GUGUR KES ANWAR

Fakta :-

1) Dia ni baik dengan Anwar masa sama-sama jadi menteri kewangan dulu
2) Dah lama berkawan baik
3) Katanya - Kes ni bermotif politik.Ini taktik kotor kerajaan Malaysia nak jatuhkan Anwar..insan yang dianggap mulia dan konsisten terhadap demokrasi..keadilan dan masalah rasuah.
4) Desak kerajaan Malaysia gugurkan kalau nak dikategorikan antara negara progresif di dunia.
5) Menuduh kerajaan Malaysia melakukan ini semua kerana takut kepada ancaman kuasa Anwar.

Bacalah paper hari ni..
Yang aku tak faham yang menuduh ni..kerajaan Malaysia ke individu?
Yang menuduh diliwat tu namanya Saiful Bukhari Azlan!! Bukan kerajaan Malaysia!! Kerajaan tak ada B****t.Harap paham tu..
Yang menyokong tindakan desakan asing ni pulak..aku mintak sangat2.Tolonglah paham.Ini adalah campur tangan dan bukannya sokongan!!!
Jangan jadi kayu..

Kalaulah kes ni berjaya digugurkan..aku nasihatkan siapa-siapa saja yang kena tuduh dan kesnya berprofil tinggi dan rasa memang ada orang nak kenakan korang..elok korang desak gugurkan je kes korang.Katakan saja kes ni orang nak kenakan korang.
Senang cerita..tak payah bicara..betul tak??
Bodoh punya desakan!!!
Yang menyokong lagi bodoh..aku bagi peringatan pada geng2 KEADILAN Terengganu!!
BERCAKAP BIAR LOGIK..KOMEN BIAR BERPADA..BERKATA BIAR BENAR..
JANGAN JADI PETUALANG BANGSA!!!

2 comments:

Anonymous said...

Punah! Harakahdaily hentam Zaid Ibrahim! baca sini:

http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/harakahdaily-hentam-zaid-ibrahim-calon.html

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI