Monday, February 22, 2010

SOKONGAN PARLIMEN AUSTRALIA??

Aku nak kata boring pun ada bila selalu baca komen-komen Nik Aziz ni..
Korang baca paper hari ni tak?
Kata Tok Guru Memorandum yang diserahkan 50 ahli parlimen/penggubal undang-undang Australia terhadap kes liwat Anwar baru ni bukan campur tangan..tapi sokongan!!!
Aku dah tak reti dah..korang nilailah sendiri..
Aku lebih suka Haji Hadi sekarang ni.Rasioanal..tak pun dah memang boring dengan dolak dalih Anwar.Dari layan yang bukan-bukan baik gi mancing..hahaha..dapat pulak tolong orang hampir lemas baru ni.Semangat Haji Hadi ni ade jugak yang boleh diikut anak muda.tahniah Dato' Seri.Harap kekal jadi President PAS walau ada yang nak cantas.
Lepas tu terbace lagi hal Dato Mahfuz( Kedah ) yang dok merapu kononnya Ahli Parlimen yang nak lompat parti ni tak ada maruah.Khianat.Nasib baik dia tak kata berdosa.
Masa Anwar nak lompat ke Putrajaya hari tu tak ada pulak timbul isu ni.Kot-kot masa tu Mahfuz pun terbayang-bayang kerusi di Putrajaya.Hahaha..
Banyak lagi benda yang patut kita fikirkan sebenarnya selain dari berpolitik..biarla Anwar denga kesnya.Mahkamah akan tentukan.Allah maha Adil dan saksana.Yassin pun dah dibaca di perkarangan mahkamah.Solat hajat pun dah dibuat.Kalau Tuhan perkenan Insya-Allah segalanya akan dipihak yang benar.Tapi pesan saya janganlah kemaruk kepada individu hingga membelakangi ketentuan Allah.

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI