Friday, February 26, 2010

PEREMPUAN INI MUNGKIN SESUAI AKU GELARKAN "BABI"

Aku bukanlah teruk sangat hingga sanggup gelar orang macam ni..lebih-lebih lagi terhadap kaum hawa.Kaum yang aku sanjung dan kagum akan kejadiannya yang begitu indah dan sempurna dicipta Allah.Tapi..
Rentetannya begini..
Malam tadi aku buka tv3 dan tengok berita..sambil aku nak tenangkan kepala hotak aku yang banyak benda nak fikir..
Korang tau apa citer?
Seorang budak perempuan berumur 3 tahun mati didera oleh "babi" dan teman "babinya".
Aku ulang lagi mati didera oleh "babi" dan teman "babinya".
Celakalah kau ke akhirat nanti..
Celakalah kau ke akhirat nanti..
Celakalah kau ke akhirat nanti..
Kalau betul itu yang babi dan teman babinya lakukan..
salah budak tu hanya kerana bermain air..pada aku senakal mana pun budak tu..layak ke die dibunuh walaupun tanpa niat??
Tapi bila jadi macam ni pasti yang dituduh akan jawab..orang luar takkan faham masalah keluarga kami!!!
Pergi jahanam dengan kau punya masalah!! macam orang lain tak ada masalah..
Ko bunuh anak!!! setan!!!
Dah lah berkasih dengan pemandu teksi sampai ada anak luar nikah.
Babi jantan ni pun..pergi jahanamlah dengan kau punya masalah.
Kau tunggulah kat akhirat esok..
Lepas tu ada pulak satu lagi kes..
Seekor babi beranak dalam tandas pusat latihan memandu kerana taknak orang tau perbuatan mengawannya dengan 2 ekor babi jantan!!
Lepas bunting..pastu beranak suka2 hati dia lepas tu..flush anak dalam tandas..
Memang celaka..memang BABI!!!

No comments: