Thursday, July 16, 2009

KEHANGATAN 2 MU

2 MU..

1) Manek Urai - Dah selesai satu babak,nampak macam ada episod baru nak mula lepas ni.Apa yang pasti orang manek urai dah nampak,dah tahu,dah reti dan dah berani.Beza undi sebanyak 65 keping tu bawa impak besar pada PRK kali ni dan harap ini jadi warning pada yang termakan lada.Apa lagi kalau kertas undi rosak lebih besar bilangannya dari majoriti. Tak perlu nk dongkah tangan sambil dabik dada,yang perlu..tunaikan janji..tunaikan janji..tunaikan janji..
Peratusan mengundi baik,bilangan yang mengundi BN dan PAS juga bertambah yang pasti hanya majoriti terlalu lemah.macam DUN Ladang di Terengganu.tahniah orang manik urai.

2) Manchester United VS Malaysia - yang lepas2 penyokong tuan rumah dan penyokong MU sama banyak.Color merah dan kuning akan hiasi stadium bukit jalil nanti. K.rajagopal dah warning pada penyokong,jangan terlalu mengharap keajaiban.Dan kami juga sebagai penyokong juga tahu keajaiban jarang berlaku,tapi mungkin berlaku..bola itu bulat dan kuasa Allah swt tiada siapa yang mampu menduga. Berjuanglah untuk membuktikan sesuatu.

No comments: