Friday, February 26, 2010

PEREMPUAN INI MUNGKIN SESUAI AKU GELARKAN "BABI"

Aku bukanlah teruk sangat hingga sanggup gelar orang macam ni..lebih-lebih lagi terhadap kaum hawa.Kaum yang aku sanjung dan kagum akan kejadiannya yang begitu indah dan sempurna dicipta Allah.Tapi..
Rentetannya begini..
Malam tadi aku buka tv3 dan tengok berita..sambil aku nak tenangkan kepala hotak aku yang banyak benda nak fikir..
Korang tau apa citer?
Seorang budak perempuan berumur 3 tahun mati didera oleh "babi" dan teman "babinya".
Aku ulang lagi mati didera oleh "babi" dan teman "babinya".
Celakalah kau ke akhirat nanti..
Celakalah kau ke akhirat nanti..
Celakalah kau ke akhirat nanti..
Kalau betul itu yang babi dan teman babinya lakukan..
salah budak tu hanya kerana bermain air..pada aku senakal mana pun budak tu..layak ke die dibunuh walaupun tanpa niat??
Tapi bila jadi macam ni pasti yang dituduh akan jawab..orang luar takkan faham masalah keluarga kami!!!
Pergi jahanam dengan kau punya masalah!! macam orang lain tak ada masalah..
Ko bunuh anak!!! setan!!!
Dah lah berkasih dengan pemandu teksi sampai ada anak luar nikah.
Babi jantan ni pun..pergi jahanamlah dengan kau punya masalah.
Kau tunggulah kat akhirat esok..
Lepas tu ada pulak satu lagi kes..
Seekor babi beranak dalam tandas pusat latihan memandu kerana taknak orang tau perbuatan mengawannya dengan 2 ekor babi jantan!!
Lepas bunting..pastu beranak suka2 hati dia lepas tu..flush anak dalam tandas..
Memang celaka..memang BABI!!!

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI